Ez a film, amit tegnap néztem meg a tesómmal és egy barátnőnkkel, teljesen belémköltözött. Ezt álmodom és ezzel kelek, minden szereplőt tisztán látok magam előtt, a párbeszédek elmosódnak, de az események nem. Különösen egy, ami nagyon megviselt. A "Showgirls" filmről van szó és arról a jelenetről, mikor Nomi legjobb barátnőjét megerőszakolják. Könyörgöm, nem ez az első, hogy ilyent láttam filmvásznon, de ahogy itt bemutatják, az egyenesen kiakaszt. Egy 18 karikás filmről van szó természetesen, tudtam ezt már a címe hallatán, aztán a trágár szövegek, a sok csics meg a sok szex is erre utalt :P Olyan nyersen mutatják be, ahogy megkínozzák a szerencsétlen lányt, ahogy szenved, ahogy ordít, ahogy vérzik, hogy én valósággal féltem. Először nem tudtam, hogy mit érzek, a szemeim ki voltak guvadva és mintha hányingerem is lett volna. Annyi borzalom, ijedség volt bennem, majdnem elsírtam magam. De nem tudtam volna sírni, mert ... még voltak a szobában és közülük én vagyok a legidősebb és a legtapasztaltabb, hogy sírhattam volna?! Akkor jutott eszembe, hogy a barátnőnk nincs meg 18. Akkor jutott eszembe, hogy én jó ideje már elmúltam 18 és mégis sokkol a látvány! Nem mertem megszólalni a film végéig. Azon gondolkoztam, vajon a tesómék is így éreznek? A tévében mikor adnak egy filmet kiteszik a karikát és bejelentik, hogy gyenge idegzetű nézőknek nem ajánlott. De mikor letöltöd, nem tudhatod. Nincs kiírva!!! Számítasz szexre, vérre, mindenre, de nem erre és nem így. Kisebb koromban szemrebbenés nélkül néztem végig a horror filmeket, gusztustalantól a feszültségig mindent néztem és élveztem. Most lüktetett a szívem veszettűl, féltem, lehet remegtem is, de egy percig se élveztem. Sőt azt is mondhatom, hogy bár kurva jó film volt, többet soha nem tudom megnézni! :(

Gyerekesen hangzik ez az abszurd félelmem egy filmbeli jelenettől, de nem az. Este nagy nehezen megkérdeztem a tesómtól, hogy őt nem viselte meg az a bizonyos...? Be se fejeztem a kérdést, már válaszolt is, hogy -de. Kibeszéltük magunkból a felkavaró érzéseket, picit jobban lettem. Basszus, én tényleg ajánlom ezt a filmet, izgalmas, nem megszokott, szexis, de annál a jelenetnél ajánlom, hogy a józan eszűek inkább menjenek ki egyet pisilni... :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr204355115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása